+4
don 9 lutego 2014 18:12
Jednodniówkę z Warszawy do London Luton gdzie wylot jest o 6:00 a powrót o 23:55 przerabiałem już wiele razy. Do transferu do centrum zawsze kupowałem bilet EasyBus na 8:25. Zawsze jednak byłem wcześniej i jechałem tym 8:15 bo kierowca mając wolne miejsca mógł mnie zabrać. Tym razem kupiłem więc ten o 8:15. Pojawiłem się na przystanku 8:10. Akurat stał tam busik EasyBus-a i kierowca wpuszczał do środka. Sądziłem że to mój EasyBus i pokazałem swój bilet, ale kierowca powiedział że on jest kurs 8:00 i jest już "pełny". No więc spokojnie poczekałem na następny - była 8:10 a mój miał przyjechać 8:15. Jednak dopiero o 8:25 przyjechał kolejny EasyBus. Kierowca powiedział że jest 8:25 i także był pełny. Na przystanku pełno Polaków, więc założyłem że nie mam co liczyć na EasyBus i muszę dostać się do centrum inaczej. Wsiałem z shuttle Greenline i ostatecznie za drugie £10 dojechałem do Baker Street na 11:30 a nie 9:20 jak pierwotnie zakładalem.

Tyle rano. A co wieczorem? Dojeżdżam na lotnisko a na wyświetlaczu lot do Warszawy "Estimated at 22:30". Po godzinie zmiana na "Estimated at 23:30". Następnie kolejne wydłużenie opóźnienia:



Ostatecznie tuż przed 24:00 rozpoczęliśmy odprawę. O 4:00 byłem w domu, czyli moja jednodniówka trwała dokładnie 24h, bo także o 4:00 wstałem aby o 5:25 być na Okęciu bo ten lot ma "Gate closes at 5:30" i przedostatnim razem wywoływali mnie przez megafon.

Dodaj Komentarz

Komentarze (1)

batistoota 2 sierpnia 2014 23:54 Odpowiedz
Współczuję. Wizzair bardzo często ma opóźnienia.